Bulgaria #2

Hej! Fortsätter att skriva lite om vad vi gjorde i Bulgarien nu!
Dag 3-
Vaknade runt nio idag igen, gick ner till frukosten och sedan ut till poolen. Där var vi i stort sett hela dagen. Min kusin Jimmy tatuerade sig idag också! Senare på kvällen gick vi och åt. Efter det gick vi runt och kollade på lite kläder och sånt.
Dag 4-
Idag har vi gjort nästan exakt lika som igår, badat, solat. Senare på eftermiddagen åkte vi ett "tåg" till Blomstergatan. Där fanns det massor kläder! Senare på kvällen åkte jag och mamma upp till Nettes hotellrum, där Amanda, Emil, Jocke och Ellen var och såklart Nette då! Vi spelade yatzy.
Dag 5-
Idag var vi vid poolen igen, där fick även Pierre, min morbror en överranskning. Han skulle försöka springa i en jättestor badboll. Efter att han hade gjort det så fick även min kusin Emil också göra det! Har tyvärr inga bilder på Emil men hoppas det går bra iallafall
Dag 6-
Idag var vi vid poolen igen och solade och badade. Lite senare mot fyra-fem tiden gick jag ner själv till havet och fotade lite. Ganska coola vågor. Varmt vatten var det också. Vi har haft det ganska så tur, för man har inte kunnat bada för det har flytit med så mycket sjögräs och massa annat äckligt grejs. På kvällen gick jag, mamma och Amanda och åt på Donken efter det gick vi tillsammans ner till havet och kollade.
Dag 7-
Har inga bilder från den här dagen så jag antar att vi var vid poolen idag och åt middag och kollade runt på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0