Bulgaria

Hellu! Hemma från Bulgarien nu. Tänkte berätta lite vad jag har gjort och lägga upp lite bilder! :) Alla bilder kanske inte är så bra men bättre än inget!
Dag 1-
Vi åkte med planet klockan 16.50 från Arlanda, det var första gången jag flög och det var hur kul som helst! Vi fick mat på planet, kyckling med potatis. Efter 2 timmar och 35 minuter var vi framme i Bulgarien i staden Burgas. Sedan gick vi av planet för att hämta våra resväskor, jag väntade säkert en halvtimme på min väska, när jag sedan upptäckte att den hade legat på bandet hela tiden, kände liksom inte igen min egna väska, fail! Haha. Sedan när alla hade fått sina väskor letade vi upp en buss som vi skulle åka med, bussresan till vårat hotell Iskar tog ca 30 minuter. När vi kom fram checkade vi in och gick upp på vårat hotell rum, rum 903. Gick ut på balkongen, därifrån såg man havet, donken och några shoppingaffärer. Riktigt mysigt! Efter ett tag gick vi och la oss!
Dag 2-
Vaknade upp runt 9 tiden har jag för mig. Gick ut på balkongen för att kolla hur det såg ut när det var ljust ute. Sedan fixade mamma och jag oss för att kunna gå ner till frukosten. Det fanns massor av saker att välja bland, ost, skinka, prickig korv, smör, korv, pasta, ägg, rostade mackor, flingor, fil, yogurt och massa mer! När vi hade ätit klart tog vi hissen upp till hotellrummet, bytte om och gick sedan ner till poolen, där vi tillbringade den mesta tiden av dagen. Jag och mamma åt en toast till lunch medans dem andra åt på hotellet. Senare på kvällen gick vi alla till ett ställe som hette Las Palmas, en resturang som vi åt på. Jag tog en pizza, den vart inte så god men jaja. Efter middagen gick mamma, jag, Amanda, Pia, Malin, Emil och Jimmy ut och checkade läget. Amanda och Emil red på en tjur och sedan gick vi till ett ställe där dem tog en drink.
Haha, lite kul att baren var döpt på svenska!
Aja, jag orkar inte göra ett längre inlägg idag men jag fortsätter som skriva imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0